Τρίτη 21 Σεπτεμβρίου 2010

Επίσημη ανακοίνωση της υποψηφιότητάς μου για το Δημοτικό Συμβούλιο Θεσσαλονίκης

Αγαπητοί Φίλοι,

Σήμερα το μεσημέρι ο Κώστας Γκιουλέκας ανακοίνωσε την υποψηφιότητά μου για το Δημοτικό Συμβούλιο Θεσσαλονίκης, σε ειδική εκδήλωση παρουσίασης 34 ονομάτων του ψηφοδελτίου, που έγινε στις 12 το μεσημέρι σε αίθουσα του ξενοδοχείου Ηλέκτρα Παλάς.
Στην πολύ σημαντική αυτή ημέρα λοιπόν θα ήθελα προς εσάς, τους φίλους και γνωστούς μου να ξεκαθαρίσω κάποια πράγματα, πολύ βασικά για μένα και την προσπάθειά μου.
  1. Όλοι μας είμαστε πληγωμένοι από το πολιτικό προσωπικό αυτής της χώρας. Το θεωρούμε –και πολύ σωστά- ως απόλυτα υπεύθυνο για το αρνητικό κλίμα που βιώνουμε.
  2. Το πολιτικό σύστημα, που περιλαμβάνει την κυβέρνηση, τα κόμματα αλλά και την Τοπική Αυτοδιοίκηση, νοσεί βαθύτατα λόγω των ευθυνών του για το κατάντημα της Πατρίδας μας.
  3. Εσείς, εγώ, ο κάθε απλός πολίτης είναι τόσο απογοητευμένος από όσους ασχολούνται με τα κοινά που –σε πολλές περιπτώσεις- απαξιώνουν συνολικά τόσο τα πρόσωπα όσο και τους θεσμούς, θεωρώντας τα πλέον ξοφλημένα…
  4. Προσωπικά θεωρώ πως πρόσωπα και θεσμοί στα κοινά είναι όντως υπεύθυνα. Αλλά όσο ήταν μέρος του προβλήματος στο παρελθόν άλλο τόσο είναι μέρος της λύσης στο μέλλον…
  5. Όλοι μας χρειαζόμαστε νέες αρχές, μικρές επαναστάσεις, ελάχιστες ανατροπές για να δώσουμε τη δική μας συμβολή στη νέα εποχή. Για να προσφέρουμε τις δυνάμεις μας ώστε η κατάσταση επιτέλους να βελτιωθεί.
Πιστεύω λοιπόν ακράδαντα ότι η προσπάθεια του Κώστα Γκιουλέκα για τη Θεσσαλονίκη μας είναι μία τέτοια θαυμάσια ευκαιρία. Είναι το μέσο το οποίο θα φέρει νέους, ορεξάτους ανθρώπους στα κοινά και με στρατηγική, πρόγραμμα και κυρίως σκληρή δουλειά θα πετύχουμε μία καλύτερη Θεσσαλονίκη.
Συμμετέχω στην «Ομάδα Δημιουργίας για τη Θεσσαλονίκη του Κώστα Γκιουλέκα» γιατί πιστεύω πως στις κρίσιμες αυτές ώρες για την Πατρίδα μας κανείς δεν δικαιούται να απουσιάζει. Με τις όποιες μικρές δυνάμεις μου θα αγωνιστώ ώστε η Ομάδα μας να δώσει έργο στον πολίτη… Για να φτιάξουμε έναν Δήμο- ασπίδα για τον πολίτη, ώστε να τον βοηθήσουμε να αντιμετωπίσει με καλύτερους όρους τις επιπτώσεις της κρίσης και του Μνημονίου…
Συμμετέχω γιατί πιστεύω πως μπορώ να βοηθήσω. Η παράδοση της οικογένειας μου, οι σπουδές μου, η ενασχόλησή μου με τις εθελοντικές οργανώσεις (ΧΑΝΘ) και το αγαπημένο μου σωματείο, τον ΠΑΟΚ, το γεγονός ότι είμαι νέος επιχειρηματίας στο χώρο της πληροφορικής και της σύγχρονης τεχνολογίας, η ένταξη μου στην Νέα Δημοκρατία και η οργανωμένη ενασχόληση μου μέσα από αυτή για μια καλύτερη Ελλάδα,  είναι νομίζω στοιχεία που συγκροτούν μία ελπιδοφόρο προσπάθεια…
Για το λόγο αυτό ζητώ την συμβολή σου, τη συμπαράστασή σου…
Γίνε και εσύ μέρος της Ομάδας Δημιουργίας για τη Θεσσαλονίκη του Κώστα Γκιουλέκα. Γίνε και εσύ μέρος της λύσης…

  

Θάνος Κουλουτμπάνης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου