Δευτέρα 25 Οκτωβρίου 2010

Πρόγραμμα… να πατάει στη γη…


 

Θεωρώ εξαιρετικά εύστροφη αλλά και εύστοχη την απόφαση του Κώστα Γκιουλέκα να προσανατολίσει όλο το πλέγμα των προτάσεων του στη λογική της αντιμετώπισης της πρωτοφανούς οικονομικής κρίσης και του Μνημονίου.
Ο Κώστας Γκιουλέκας επέλεξε να βγάλει εντελώς από τον πολιτικό του λόγο αλλά και από το πρόγραμμά του όλα εκείνα τα περισπούδαστα και πομπώδη περί «Θεσσαλονίκης- επίκεντρο των Βαλκανίων», «μητρόπολης της ευρύτερης περιοχής μας» και τα λοιπά εξίσου γνωστά. Όλα εκείνα που έως πρόσφατα ακούγονταν ευχάριστα από τους Θεσσαλονικείς, αν και όλοι μας γνωρίζαμε ότι απείχαν πολύ, μα πάρα πολύ από την πραγματικότητα…
Ο επικεφαλής της «Ομάδας Δημιουργίας για τη Θεσσαλονίκη» έπαιξε… χαμηλά την μπάλα. Σε μία εποχή κρίσης, θεώρησε και πολύ σωστά, ότι ο Δήμος Θεσσαλονίκης, αντί να ψάχνει υψιπετή νοήματα και λαμπρά οράματα θα πρέπει να προσανατολιστεί ώστε πολύ σύντομα να μετατραπεί σε έναν μηχανισμό που θα βοηθήσει κατά τον δυνατό περισσότερο τον απλό πολίτη να αντιμετωπίσει έστω και λίγο καλύτερα την κρίση και τις επιπτώσεις από την εφαρμογή του Μνημονίου…
Σε αυτή τη λογική κινούνται όλες του οι προτάσεις. Και πολύ σωστά. Εδώ ζοριζόμαστε σε απίθανο βαθμό, υπάρχει κόσμος που έχει χάσει το μεροκάματο και θα αναλώνουμε τις δυνάμεις μας σε μακροπρόθεσμα σχέδια και βαρύγδουπες δηλώσεις;
Έτσι, θα ήθελα να καταθέσω και τις δικές μου προτάσεις, που υπακούν σε αυτήν την λογική. Πρόκειται για ιδέες και προτάσεις απολύτως ρεαλιστικές και εφαρμόσιμες, χωρίς ατέρμονες διαδικασίες και άπιαστους προϋπολογισμούς. Και το κυριότερο; Εκτιμώ ότι λόγω της επαγγελματικής μου εμπειρίας, της εξειδίκευσης που έχει η εταιρία μου, λόγω των γνώσεων που έχω πάρει μέσα σε αυτήν αλλά και λόγω των σπουδών μου, έχω το δικαίωμα να τις υποβάλω αλλά και να δεσμευτώ ότι θα εργαστώ με όλες μου τις δυνάμεις ώστε να υλοποιηθούν.
Όπως η πρότασή μου για  τον «Ψηφιακό Δήμο»: 
-       Προτείνω Πέντε χώρους λειτουργικής και αναπτυξιακής αξιοποίησης των τεχνολογιών πληροφορικής και επικοινωνιών (ΤΠΕ) από το Δήμο:
·         Εσωτερική Λειτουργία: Αποδοτικότερη και ποιοτικότερη δουλειά για τις δημοτικές αρχές και τους δημοτικούς υπαλλήλους.
·         Εξωτερική εξυπηρέτηση: Αποτελεσματικότερη εξυπηρέτηση των δημοτών και των επιχειρήσεων της περιοχής.
·         Συμμετοχή- συστηματική και ενεργός εμπλοκή των δημοτών -  Η γνώμη των πολιτών μετράει.
·         Διεθνοποίηση-δικτύωση-  Διεύρυνση της επικοινωνίας και ενίσχυση των συνεργασιών του δήμου.
·          Αναπτυξιακά Οφέλη:
-       Ενίσχυση Τοπικής Οικονομίας /Αναβάθμιση Φυσικού και Αστικού Περιβάλλοντος / Βελτίωση της Ποιότητας Ζωής.
-       Αυτές είναι πολύ επιγραμματικά οι προτάσεις μου. Σας παρακαλώ διαθέστε λίγα λεπτά για να επισκεφθείτε την ιστοσελίδα μου ώστε να τις δείτε σε ανάπτυξη.
    Ο Θάνος Κουλουτμπάνης είναι επιχειρηματίας, πρώην αντιπρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ΚΑΕ ΠΑΟΚ και Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος Θεσσαλονίκης με την «Ομάδα Δημιουργίας για τη Θεσσαλονίκη» του Κώστα Γκιουλέκα
 

Θάνος Κουλουτμπάνης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου